14 April 2014

Zinc Complex Teman Baik Lelaki Sejati

Assalamualaikum.

Kita sering mendengar kelebihan Vitamin c, Mulltivitamin dan Vitamin B-Complex. Aktiviti bagi sekurang-kurangnya 200 enzim dalam tubuh kita bergantung kepada Zinc.

Zinc juga membantu meningkatkan imun sistem kita dan membantu dalam penyembuhan luka. Kerana itu ianya amat penting bagi wanita, terutamanya selepas melahirkan. 

Disebabkan Zinc mempunyai property antioksidan, ia berupaya menyingkirkan radikal bebas yang boleh menyebabkan penuaan, sakit jantung dan juga cancer. 

Menurut kajian, kekurangan Zinc dan juga vitamin C boleh menyebabkan sperma bersimpul seterusnya mengakibatkan kemerosotan fungsi seksual bagi lelaki.

Apakah manfaat utama Zinc?

- Mengaktifkan 200 jenis enzim
- Membentuk Collagen
- Memperbaiki diabetes
- Bintik putih dikuku
- Mempertingkatkan sistem imun
- Mempercepatkan pemulihan luka
- Memperbaiki masalah prostat
- Kemampuan Seks Lelaki
- Ovulasi Wanita
- Memperbaiki radang kulit
- Mengekalkan deria bau

Mengapa Zinc dikatakan satu khazanah bagi lelaki?

Zinc dalam prostat lelaki adalah 10 kali ganda dari organ lain. Zinc memainkan peranan penting dalam organ seks lelaki. Kekurangan yang serius boleh menyebabkan masalah seperti kematangan organ seks yang lambat, perkembangan yang kecil atau pincang pada testikal, kiraan sperma yang rendah, kemerosotan fungsi seksual, penuaan pra matang dan keguguran rambut. Oleh kerana itu Zinc amat diperlukan dari remaja hingga ke tua.

Apakah perbezaan Zinc Complex Shaklee?

Dirumus dari Zinc gluconat semulajadi bergabung dengan nutrien semulajadi yang lain seperti kalsium, dan serbuk alfalfa untuk menghasilkan zinc yang mudah diserap oleh badan. 

Zinc sesuai diambil dalam jangka masa panjang. Ianya berkesan dalam mengeluarkan logam toksik seperti kadmium dan plumbum dari tubuh.

Jadi jangan tunggu lagi. ayuh dapatkan Supplement Zinc anda dari kami. Pasti puas hati!

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

Nak Order Sendiri? Boleh Klik Link Di Bawah ni yea:

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount