26 September 2013

Saya dan SET BREASTFEEDING SHAKLEE =)

Assalamualaikum..

Sekiranya anda adalah ibu yang menyusukan, supplement yang betul adalah sangat penting. Jika tidak, kita akan cepat berasa lesu, sakit-sakit badan dan tidak bertenaga. Sebagai seorang yang bekerjaya, saya memilih untuk mengambil makanan tambahan yang dapat membantu saya kekal bertenaga di pejabat dan juga di rumah, almaklum la, tiada pembantu rumah untuk membantu kecuali Mr. Hubby yang sedia menghulurkan bantuan, ringankan beban (TQ syg! =p) Memasak?Ya! Mengemas rumah? Ya!Membasuh baju? Ya! dan semua la kerja-kerja yang tampak ringan tapi bila dah sikit-sikit kerja, lama2 jadi bukit kan?heee =)

Meh saya ceritakan pengalaman saya semasa belum mengenali dunia Shaklee ni. Lepas balik je kerja, masak, susukan dan tidokan baby, terus tertido..smpai la bagun balik kol3-4 pagi. Tapi lepas dah mengambil ESP dan set susu yang lain, Alhamdulillah, mampu menyapu,menge'mop' rumah setiap hari, dan tido dalam pukul 1-2 pagi..Bangun pagi pon badan rase bertenaga.

Jadi saya mahu kongsikan dengan rakan-rakan yang ingin berjuang bersama-sama dalam dunia penyusuan ini, supaya misi kita untuk menyusukan sehingga 2 tahun tercapai. Sekiranya anda on tight budget, don't worry, dear.. Shaklee ade menyediakan SET PENYUSUAN BAJET. Sekiranya anda ada bajet lebih, boleh la membeli SET PENYUSUAN LENGKAP SHAKLEE.

Nak tahu lebih lanjut, anda boleh la PM/Whatsapp Zarith yea.. No hidden charge ^^



Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
Dapatkan Consultation Menarik Hanya Di Butik GebuGebu
Your Independant Distributor ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount