1 October 2013

Basic H penghalau semut =D

Assalamualaikum


Sejak berpindah ke rumah baru ni, selalu perhatikan ade semut2 yang besar tu, takut jugak kalau2 si manja kena gigit, atau masuk dalam Cloth Diaper ke..uiii..cuak2..

Dulu pernah beli sejenis racun serangga ni, dilutekan dalam air, lepas tu mop satu umah, kompem semut2 sume mati..Cicak pon terus tak berani nak singgah. Tapi tu dulu, sebelum ada si permata hati ni..Sekarang kalo nak beli apa2 mesti pikir, bahaya tak kalo terpegang, terhidu etc.

Lantas saya telah 2 minggu buat pemerhatian menggunakan satu bahan pencuci organic ni, bila mop je, semut2 terus keluar dari sarang dan melarikan diri beliau. Oh ini sudah bagus, sebelum ni beli untuk membasuh Cloth Diaper baby je, sayang nak buat mop lantai, tapi bila try, ternyata berkesan. Syukur Alhamdulillah ahirnya Basic H organic super Cleaning concentrate la penyelamat kami sekeluarga..cewah =)

* Pencuci Cloth Diaper : Mestilah yang tidak mempunyai enzim, peluntur dan juga pelembut

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

Nak Beli Sendiri? Tiada Masalah! Boleh klik link di bawah ini:


0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount