21 January 2013

Ganti Puasa Sebulan ^^

Assalamaulaikum..

Hari ni first day bayar hutang puasa..untuk sebulan tu...fiuwww..Harap dipermudahkan...Risau jugak sebab selalu akan minum minimum 3 liter plain water..tp nak buek camno, baby nak kuar seminggu sebelum puasa...huhu..Tawakal jela...

Pagi tadi sahur nasik, plus minum milo campur ESP...dan sempat minum almost 1litre of air jarang (orang johor anggap air masak itu seksi..hihi) Sempat juga 'harvest' for my lil one =))

Kenapa saya pilih ESP?haaaa...

Ok frankly speaking dulu saya memamg tak suka consume benda yang saya rasa tak penting, tapi sejak satu ketika susu merudum, kawan suggest ambil suppliment..saya tidak mahu menjadi seorang yg selfish, iaitu sentiasa anggap susu cukup padahal saya tahu susu tengah merudum, sian baby..maka saya fikir, why don't i give a try..
Lepas consume ESP memang rasa lain...dulu fikir cuma nak tingkatkan susu untuk si manja, tapi bila dah minum baru tahu, ESP bole jugak bagi tenaga kat kita..err tapi bukan macam Boboboi tu...Terbaikkk!! Eh bukan..bukan..Dulu balik kerja sambil susukan my little one, terus tumbang tak ingat dunia dah...nasib baik ade Mr. Hubby yang rajin membantu..Alhamdulillah..sayang, i love you! (EH?)Tapi memang rase looser la sebab seperti seorang suri rumah yang lemah gemalai, (EH?) padahal dulu tidak seperti ini (Read: Dulu tu refer pada zaman sebelum baby comel hadir sebagai penyeri hidup)

Sejak minum ESP ni ape yang ketara, lepas balik kerja, susukan si manja dengan tenang, kemudian bole bangun semula mengemop rumah, lipat baju, basuh baju, sidai baju, steril pam parts..fuhyooo..

Alhamdulillah saya bersyukur (^_^)

^^ I LOVE MY FAMILY ^^




Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK

Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount