16 July 2013

Berpuasa Tapi Masih Bertenaga Dengan SET MIGHTY 3 GEM

Assalamualaikum,


Alhamdulillah dah seminggu kte berpuasa =) And as a breastfeeding mommies, mesti ade sedikit kerisauan, susu ni ok tak, cukup tak? kan? 



Kita berniat nak tetap susukan anak tapi pada mase yang sama rasa macam tak larat la, susu sedikit merudum la...Don't worry, let me share something with you =)


1. ESP (Energizing Soy Protein)


ESP didatangkan dalam bentuk serbuk yang diperbuat dari 100% non-GMO soy protein yang lengkap dengan 9 Asid Amino perlu. Kesan POSITIF dari pengambilan minuman ini ialah:
  • Ia membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan
  • Membantu kita melapik perut dan menahan lapar kerana ia membantu menghasilkan mukosa sebagai pelindung kesan asik hidroklorik di dalam perut. Oleh itu dapat mengelakkan rase kepedihan perut dan juga pedih ulu hati. Sangat sesuai bagi yang GASTRIK
  • Gabungan kalsium dan protein di dalam ESP menjadi makanan tambahan untuk penghasilan utama susu ibu yang dapat diberikan kepada si manja kesayangan anda sepanjang anda berpuasa.

2. Meal Shakes 

  • Mengandungi 24 jenis Vitamin dan mineral yang dapat membantu kita kekal bertenaga semasa berpuasa.
  • Kaya dengan serat larut

3. Performance Drink

Performance Drink mempunyai rasa oren yang menyegarkan!

Mengapa ia penting kepada kita sepanjang bulan puasa ini? 
Ia menjadi pilihan ahli-ahli sukan dan mereka yang menjalani gaya hidup aktif supaya kekal bertenaga dan mengurangkan rasa dahaga melalui :
  • Rumusan Ekslusif Opticarb memberi kita KARBOHIDRAT bagi daya ketahanan dan elektrolit bagi penghidratan semula dengan segera
  • Membekalkan bendalir dan elektrolit yang penting untuk membantu mencegah penyahhidratan.
  • Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan paras bendalir yang perlu bagi penghidratan yang wajar.
Jom tengok Testimoni seorang ibu menyusukan:

# 1. Testimoni:

#2. Testimoni:

Jom jadikan Set Mighty 3 Gem ni rakan baik ibu menyusu sekalian.. Termasuk la saya, HEHE.

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

Untuk terus membeli Set Mighty 3 Gem boleh klik disini

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount