13 August 2013

AJHT untuk kesihatan sendi

Assalamualaikum,

Advanced Joint Health Complex (AJHT) sangat sesuai untuk yang mengalami masalah sakit sendi, lenguh-lenguh dan sengal-sengal badan.

Apa itu AJHT?

Mengandungi satu bentuk ekstrak Boswellia yang telah ditunjukkan di dalam kajian klinikal, mampu mengekalkan keselesaan sendi dalam masa 5+ Hari! Hampir 28% lebih pantas dari yang didakwa oleh satu jenama terkemuka!

Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:
  • Meningkatkan Mobiliti
  • Meningkatkan Fleksibiliti
  • Meningkatkan fungsi sendi
  • Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang
Juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas : Zinc, Kuprum, Manganese, dan Vitamin C- Setiap satunya memainkan peranan yang unik dan kritikal di dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat.

Tidak seperti kebanyakan supplement kesihatan sendi yang lain, AJHT tidak mengandungi Kondroitin, satu bahan yang terbukti secara klinikal menghalang penyerapan glukosamin.

AJHT adalah 100% bebas kekerang dan 100% vegetarian - Tidak langsung mengandungi sumber haiwan

Ok sekarang mari kita lihat perbezaan sendi yang sihat dengan sendi yang stress

Kesan Stress yang berterusan, kerja terlalu kuat, haus dan lusuh biasa pada sendi:


  1. Rawan menjadi lemah dan rapuh
  2. Tisu Penghubung sekeliling terurai
  3. Geseran berlaku diantara tulang-tulang,yang mengeluarkan kimia yang menyerang rawan, menyebabkan ketidakselesaan dan pergerakan yang terhad

New Advanced Joint Health Complex membantu sendi sihat dalam 3 Cara:

  1. Meningkatkan cushioning: Glucosamin membantu memelihara rawan - Cushioning perlindungan antara sendi yang membolehkan mereka bergerak bebas
  2. Memelihara tisu penghubung yang sihat: Zinc, Kuprum, Maganese dan Vitamin C membantu membina kolagen dan lain-lain komponen tisu penghubung yang memberi kekuatan dan struktur kepada sendi
  3. Meningkatkan keselesaan sendi: Ekstrak Boswellia pantas membantutkan mechanism respons stress tubuh untuk memperbaiki keselesaan sendi.

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount