26 August 2013

Senyuman menawan qalbu :)

Assalamualaikum,

Malu tak kalau bangun pagi tak gosok gigi terus berkomunikasi dengan orang lain? Mesti malu kan? Sebab apa malu? Nanti orang cakap kte ni pengotor tak tahu jaga kebersihan gigi. Yes, it's true. Penjagaan gigi berkait rapat dengan kebersihan dan penampilan diri. 

Maka rajin-rajin la gosok gigi 2kali sehari, mem'flos' gigi sekurang-kurangnya sekali sehari :) Tak payah la hari2 mak kita ingatkan. Kebersihan kita tanggungjawab kita. Kalo gigi dah sakit nak buat apa pon tak boley =D

Oh ye,kurangkan makan makanan manis, jangan mengambil makanan yang terlalu panas atau terlalu sejuk, nanti gigi depress.. Last but not least, jangan lupa makan ostematrix sebelum tido ,untuk menguatkan lagi gigi anda :) 


More infos di sini

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
Dapatkan Harga Menarik Hanya Di Butik GebuGebu
Your Independant Distributor ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount