10 January 2014

SET KURUS Shaklee ada SIDE EFFECT??

Assalamualaikum,

Zarith dapat feedback dari beberapa orang yang telah mencuba SET KURUS Shaklee ni bukan sahaja menguruskan, malah memberi SIDE EFFECT?? Eh betul ke? Patut dah nama SET KURUS mesti la kurus kan, tapi kenapa ada kesan sampingan pulak ni? Salah cara makan ke? Salah timing ke? haish... Risau bila customer mengadu macam ni..

Seorang customer mengadu, bukan saja kurus, malah kulit muka dari kusam menjadi glowing, WOW! Ini sudah hebat! Ada pula yang mengadu dah tak mengalami masalah pembuangan lagi..kalo tak seminggu sekali pon susah. Sorang lagi ni mengadu tumit kaki yang dulu berkerak, sekarang licin...yabedabeduuuu!!Ada pulak yang sebelum ni high cholesterol,sakit-sakit tengkuk, tapi lepas consume SET KURUS ni dah takde sakit-sakit tengkuk...

Haaa tengok tu, banyaaakkk side effect kan? Takut jugak kalo tak cuba kan? takut tak dapat apa yg dorang dapat =)

Ok meh layan satu testi ni...

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount