9 February 2014

Vivix Melawan Asid Urik Dalam Darah

Assalamualaikum


Seperti yang pernah dijanjikan pada entry yang lepas, hari ni nak share pasal product miracle Shaklee yang satu ini, iaitu VIVIX, Kenapa saya katakan ia miracle, kerana dengan izin Allah pesakit cancer boleh sembuh, dengan izin Allah juga ayah saya yang menderita sakit gout selama ini sihat walafiat.

Ayah memang menderita sakit gout yang teruk. Bayangkan lah kena makan pain killer hari-hari. Ubat gout pon kena makan lagi. Sampai adik bongsuku yang pharmacist itu refuse dah nak bagi ayah pain killer sebab dia cakap macam membunuh ayah, tapi nak buat macam mana, kalau tak makan ayah tak boleh nak jalan, kaki bengkak dan kena seret je kaki. Anak mana lah yang tidak runtun jiwanya tengok ayah macam tu.

Maka sebagai seorang anak yang tahu apa khasiat VIVIX, cuba bagi ayah try sebotol VIVIX. Alhamdulillah ayah nak makan, cuak jugak kalo ayah tak mau makan. Bukan seringgit dua harganya...huhu.. Seminggu lepas makan ayah cakap badan rasa sihat. Memang dapat tengok dari pergerakan dan percakapan ayah. Dua minggu lepas makan VIVIX ayah cakap dah boleh tahan EMPAT HARI tak makan pain killer. Tak sakit dan boleh berjalan macam biasa. Alhamdulillah..Sebulan lepas tu ayah cakap dah tahan sampai ENAM HARI tak makan pain killer. WOW! Sebotol tu tahan DUA BULAN SETENGAH.. Itu ayah makan hari-hari tu. Lepas dua bulan tu ayah cakap memang ayah nak try stop makan pain killer dan ubat gout, cuma makan VIVIX. " Bagus la vitamin awak bagi ayah tu, dia boleh lawan asid uric dalam badan ayah ni. Ayah tak payah makan ubat lagi." Alhamdulillah, saya cuma mampu tersenyum..Niat untuk berjasa kepada ayah selagi nyawanya masih ada,terlunas. Cintaku pada Shaklee pula semakin mendalam..cewah.

Vivix ni ibu segala vitamins. Makan VIVIX sahaja dah cukup, tak perlu lagi nak amik vitamin lain. Rasa anggurnya seperti meminum jus Ribena menjadikan Vivix kegemaran ayahku =)

Nak tahu ramuan VIVIX? Klik sini

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount