7 February 2014

Water Pitcher Shaklee

Assalamualaikum

Perasan tak sekarang ni  dah banyak syarikat yang mengeluarkan sistem penapisan air? Pernah terfikir tak kenapa? Dah tentulah sebab air minuman kita sudah semakin tercemar. 

Tercemar dengan apa? Dengan logam berat, pencemaran industri, racun perosak - bahan cemar berbahaya ni boleh memasuki bekalan air kita dan boleh menyebabkan cabaran kesihatan jangka panjang. 

Menurut agensi perlindungan alam sekitar, air yang kita minum ni bertanggungjawab sehingga 20% daripada pendedahan plumbum pada manusia. Dan laporan EPA menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya 13% daripada sistem rawatan air negara telah melanggar akta air minuman yang selamat dalam setiap 5 tahun yang lalu.




Apa tu Get Clean Water

Penapisan sistem water-filtration pitcher disahkan oleh Persatuan Quality air (WQA) untuk mengurangkan sehingga 99% lead, serta berpuluh-puluh bahan pencemar yang lain yang boleh hadir dalam air minuman kita dan boleh membahayakan kesihatan kita. Multipatented Get Clean Water menggunakan blok pepejal karbon untuk menapis dan membersihkan air kita. Setiap penapis air bersih mengendalikan 80gelen air (303 Liter air) dua kali ganda daripada BRITA (Ni jenama filter yang terkemuka di Europe, in fact dah bawak masuk Mesia pon. Dulu masa kat Germany memang kami pakai brand BRITA sebab air yang di tapis lagi bersih dan filter tak perlu kerap diganti, tapi biasa la, ada harga ade rupa, HEHE). Setiap penapis dibuat daripada tempurung kelapa yang mampan karbon yang menggunakan sistem zeroemission.Tambahan pula, ini adalah sistem penapisan pitcher pertama yang menggunakan dengan sistem penapis Karbon Blok yang boleh di isi semula, so kurang la sampah sarap! Shaklee memang concern bab kesihatan, kebersiahan dan sayangkan alam sekitar =)

Ia adalah pilihan bijak sebab:

  • Hanya beberapa sen bagi 1Liter air
  • Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak
  • Jug air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras - tidak memerlukan kuasa elektrik
  • Ringan dan mudah dibawa
  • Menjimatkan kos - Tanpa perlu dimasak

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount