26 May 2014

Jadi Ahli Shaklee Tiada yang Istimewa?

Assalamualaikum

Sekarang ni Shaklee dah jadi satu Fenomena di Malaysia. Sebab sekarang ni dah ramai yang berkesedaran tentang GAYA HIDUP SIHAT, betapa pentingnya penjagaan kesihatan dengan pengambilan makanan berkhasiat, senaman dan penggambilan Supplement setiap hari. 



Dah alang-alang makan vitamin Shaklee ni, kenapa tidak register saja jadi ahli? Macam kita jadi ahli Tesco, Jusco, Watsons semua tu sebab apa? Sebab kita selalu beli belah kat sana kan? Jadi, macam rugi je kita dah berbelanja tapi tak dapat apa-apa dari mereka kan? Betul tak? HEHE. 

Begitu juga dengan Shaklee, dah kalau kita memang suka makan Vitamin Semulajadi Shaklee ni, kan bagus kalau kita nak beli tu dapat discount harga ahli sehingga 33% kan? Dan ada baaaanyak lagi kelebihan jadi ahli Shaklee ni. 

Ada satu perkara penting yang perlu anda tahu. Bermula bulan MAC 2014 pihak Shaklee telah menguatkuasakan secara tegas, harga ahli adalah untuk Ahli Shaklee berdaftar dan harga runcit adalah untuk bukan ahli. Mana-mana pengedar Shaklee yang tidak mematuhi penguatkuasaan tersebut akan diambil tindakan tegas oleh pihak Shaklee.

Ok sekarang mari kita tengok apakah FAQ tentang menjadi ahli Shaklee ni:

Yuran keahlian Shaklee

Ada dua cara:
  1. Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk Registration Fee bernilai RM65 (sekiranya pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan cas postage (sekiranya anda ingin member kit itu dipos ke semenanjung tambahan RM10 akan dikenakan dan RM20 untuk ke Sabah/Sarawak) , ataupon
  2. Membuat pembelian melebihi 200 points iaitu dalam lingkungan RM680 untuk mendapatkan keahlian PERCUMA

Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli/pengedar Shaklee

Sangat mudah! Anda cuma perlu menghubungi saya (saya yang akan menguruskan proses pendaftaran anda) atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya 914562 sebagai sponsor

Maintain Point dan Keahlian

Sekiranya cuma nak makan sendiri, share dengan saudara mara ke tak perlu la maintain points.

Kecuali anda mahu memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu mendapatkan dan maintainkan points tertentu.

Wajib buat pembelian tertentu setiap bulan untuk maintain keahlian?

Nope! Tidak perlu.


Kalau register jadi Ahli Shaklee memang wajib berbisness ke?

Tentulah tidak! Kalau nak berbisnes kami akan bimbing anda. kalau untuk makan sendiri, kami akan berikan anda consultation terbaik!

Apa yang diperlukan sekiranya saya ingin register sendiri di branch?

Anda perlukan seorang sponser iaitu ahli berdaftar shaklee. Anda boleh menghubungi saya, pengedar sah Shaklee dengan no ID 914562.

Apakah keistimewaan menjadi ahli Shaklee

  1. Anda dapat membeli pada harga ahli. Jimat sehingga 33%, siapa taknak kan?
  2. Setiap pembelian anda akan diberi points yang akan ditukar kepada cash pada bulan berikutnya
  3. Anda juga berpeluang mendapatkan CAR BONUS, Shaklee akan bagi anda duit untuk beli kereta idaman anda!
  4. Juga CONVENTION BONUS, dimana anda akan ditaja 100% untuk menunaikan umrah/percutian 5 bintang anda
Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli dibawah naungan Team Lieber boleh la hubungi Zarith 013-7510028 dengan Shaklee ID 914562








2 comments:

  1. Biz shaklee skrg mmg tgh top...

    admin ni mesti dah masyuk... kan? ;)

    ReplyDelete

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount