11 June 2014

Berpuasa dan Menyusukan Anak Dengan Set Mighty 3 Gem

Assalamualaikum

Lagi berapa hari je kan nak puasa. Rasa macam baru je saya bertungkus lumus berpuasa sebulan. Macam mana la tak bertungkus lumus, pertama kali dalam sejarah kehidupanku kena berpuasa sambil mengepam dan menyusukan anak tahun lepas (T_T") Boleh baca entry saya yang ini


Tapi mental dan fizikal memang kena kuat la. Keep positive. Makan makanan berkhasiat dan yag dapat membekalkan tenaga berpanjangan. Macam saya, bila sahur tu memang makan nasik sedkit, kurma 5biji dan SET MIGHTY 3 GEM. Kalau tak memang lembik la. Kot-kot puasa separuh hari je, HEHE. 

Rupanya bukan saya sahaja yang rasa keberkesanan SET MIGHTY 3 GEM ni, ada ramai lagi, Alhamdulillah..Seronok saya dapat berkongsi rahsia dengan rakan-rakan =) 

Jom tengok lagi testimoni SET MIGHTY 3 GEM ni. Bukan sekadar breastfeeding mommies yang jatuh cinta pada SET MIGHTY 3 GEM ni, anak yang berusia 6 tahun yang baru nak belajar berpuasa pon dapat berpuasa penuh. Syukur..

#1. Testimoni:


#2. Testimoni:

#3. Testimoni:

Tak cuba tak tahu, dah cuba pasti jatuh cinta =)

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

Untuk Terus Membeli Set Mighty 3 Gem boleh klik sini:






2 comments:

  1. ha ah lagi beberapa hari je nak berpuasa...bagus ye set mighty 3 gem ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah serasi dengan zarith, puteri, Nanti puteri dah ada baby boleh cuba, gitu..HEHE

      Delete

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount