27 June 2014

Happy Birthday My Baby =)

Assalamualaikum

27 June 2014 - Birthday tuan puteri yang sangat disayangi yang ke 2 tahun. Pada mulanya ingat dah bersalinkan adik Zuyyin waktu ni, jadi tak la plan something big.

Tapi kepala keep on thinking, takkan lah tak celebrate langsung kan? Sian Zuyyin. Jadi beli la hadiah siap-siap dan bungkuskan. In case nak bersalin, dah ada hadiah kan.

Bila tunggu-tunggu baby tak keluar lagi, maka pada hari kejadian kami bercadang nak celebrate bertiga je. Buat cake dan some cookies, tiup belon dan bukak hadiah. Tapi bila fikir balik macam menyedihkan juga, ibu pandang ayah, ayah pandang ibu, itu aje.

So we decided to throw a simple birthday party. Jemput sedikit Officemate dan jiran tetangga, Mr Hubby buat birthday cake, saya buat mushroom soup. Tapau KFC dan air kotak. Sesuai sangat untuk ibu yang sedang menunggu hari seperti saya =p (read: EDD adalah pada 1 July 2014)

Homemade Cheese Cake by Mr Hubby untuk anak kesayangan
Alhamdulillah lepas isyak dalam pukul 9.30malam semua dah sampai, dan majlis simple pon bermula. Zuyyin pon happy bukan main lagi, almaklum la dapat present dan ramai yang nyanyikan happy birthday untuk dia, HEHE.

Hadiah yang Zuyyin dapat sempena adhoc birthday party =)
Hadiah dari ibu dan ayah? Haa..Kami sangat la kagum dengan sejenis playdoh ni, iaitu satu produk dari Sweden, Bubber. 

Ini produk dari Wabafun, company yang sama buat Kinetic Sand. Bubber ni pulak sejenis playdoh yang NON-TOXIC, GLUTEN-FREE, NON-DRYING, TIDAK BERMINYAK dan TIDAK MELEKAT pada tangan. Besttt sangat. 

Tangan si comel bermain Bubber

Happy Birthday sayang.. Semoga jadi anak solehah dan kakak yang terbaik untuk adik-adik Zuyyin =) ibu ayah love u muchos <3

2 comments:

  1. Happy belated birthday Zuyyin.. :D
    Wah terer your hubby buat kek ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengkiu aunty puteri =)

      Beliau memang masterchef, puteri. Tersalah bidang pulak jadi engineer HEHE

      Delete

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount