13 September 2014

3R Shaklee Tour

Assalamualaikum

Semalam saya mengikuti program 3R Shaklee Tour yang dibawakan khas oleh Kak N dan Suaminya. Alhamdulillah selamat sampai di KSL hotel sebelum bermulanya majlis. 

Bukan itu sahaja. Kami menjadi orang pertama yang sampai, jadi dapat cop seat paling depan sekali, HEHE. Excited! 

Workshop ini cuma diadakan di 3 tempat iaitu Kota Kinabalu, Johor Bahru dan Kuala Lumpur. Memang sangat bersyukur dapat menghadiri workshop ini. 

Banyak yang saya pelajari dan insyaAllah akan diaplikasikan dimasa akan datang. Nak share sini ke apa yang kami lalui sepanjang workshop tersebut? 

Eh 3R Shaklee Tour ni exclusive untuk yang hadir sahaja. Amanat harus dijaga, tapi saya akan praktiskannya, insyaAllah ;)

Sempat lagi berselfie bersama aini dan anaknya dari group naila. Terima kasih banyak atas segala ihsan. Saya sayangkan ukhwah yang terjalin di dalam Shaklee. Semoga berkekalan sehingga ke jannah ;)


0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount