12 September 2014

Bagaimana Garlic Tingkatkan Imun Sistem

Assalamualaikum

Sebagai seorang ibu yang menyusukan anak, terutamanya baby, saya sentiasa focus kepada menaikkan imun sistem saya dan Zayra. Aik, kenapa imun sistem si ibu pon nak naikkan? Yela, kalau saya sihat, Zayra pon insyaAllah sihat.

Garlic atau bawang putih sangat penting untuk tingkatkan sistem imun
Garlic Shaklee ini diperbuat daripada bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organic di California pada musim panas. 

Garlic Shaklee dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif. Untuk info, tidak semua tablet garlic yang dijual dipasaran mengandungi Allicin aktif.

Dwi teknologi pula digunakan untuk mengawal bau garlic. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan spearmint). 

Garlic Shaklee mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000mg ekstrak garlic tulen yang bersamaan dengan 2 ulas garlic segar.

Apakah kebaikan Garlic Shaklee

    Garlic Dapat menaikkan imun sistem 
  • Mengandungi Spearmint - Mempertingkatkan sistem penghadaman, fungsi jantung
  • Antibiotik yang selamat dan semulajadi - Garlic adalah antibiotik semulajadi. Ianya selamat untuk kegunaan jangka panjang untuk mempertingkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, virus dan yis candida
  • Menghalang alergi - Mempertingkatkan daya tahan terhadap penyakit yang berkaitan dengan sistem imun seperti hidung sensitive, sinus, asma, selesema dan hepatitis.
  • Mempertingkatkan Sistem Penghadaman - Mampu mengurangkan gejalan seperti kembung perut, gastric dan ketidakhadaman. Garlic juga mampu menentang bakteria H. pylori bakteria dan menghalang ulser gastrik
  • Memoderatkan Tekanan Darah Tinggi
  • Detoksifikasi
  • Menurunkan Kolesterol
  • Mencegah Kanser
  • Menstabilakan Glukos

Tahukah anda asal bau garlic?

Garlic mengandungi pelabagai jenis komposit fisiologi yang terdiri dari bahan sulfat untuk menentang bahan anti-oksidan dan anti-kanser. Inilah asal bau garlic.

Jadi apa tunggu lagi, jom tingkatkan imun sistem kita sekeluarga dengan pengambilan garlic yang istiqamah. 

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028







2 comments:

  1. garlic memang terkenal dengan khasiatnya yang tersendiri. Hah siapa tak suka bau bawang putih bolehlah ambil produk dari Shaklee ni kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu puteri. Zarith pon mmg suke telan je =)

      Delete

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount