24 September 2014

Dress/Jubah Zawara Fashion Pilihan Saya Selepas Berpantang

Assalamualaikum

Perasan tak sekarang ni tengah trend jubah/dress dan shawl. Sana sini nampak penjual online cantik-cantik sampai saya pon turut terpengaruh, HEHE.

Ini lah akibatnya hari-hari dok scroll instagram. Akhirnye terjebak jugak dengan Zawara. Mula-mula macam ragu-ragu nak beli ke tak tapi bila satu hari tu berpeluang pergi ke butiknya yang terletak di Bandar Baru Uda, Johor Bahru, try terus beli. HUHU.

Bila dah beli tu mesti la suka, color die sangat menarik pula, maka bermulalah shopping online di www.zawara.com. Bagaikan syurga =p 

Yang bestnya bila pakai dress dari Zawara ni dapat la berangan yang diri ni jadi princess. Cewah! Harga pon berpatutan dan material dress dan shawlnya terbaik! 

Dah la jom tengok antara koleksi zawara yang saya ada. Err tapi takde la semua. Ade Alicia sequin 2 helai, sara dress 1, Adalia dress 1. 


Saya dan Zuyyin yang dah lama terperap sejak saya berpantang.. Tu yang gembira sakan dapat berjalan. Nampak tak ibu begitu beria bergaya? HEHE. Adalia dress in royal blue dengan Shawl Safa dari Zawara ;)

Yang bestnya sekarang ni Zawara dah keluarkan versi zip di depan yang mesra untuk ibu menyusu. 

Anda pula suka fashion yang bagaimana?

6 comments:

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount