2 September 2014

Stock Susu Sebelum Naik Kerja Lepas Berpantang

Assalamualaikum


Alhamdulillah hari ni naik kerja balik lepas dua bulan bercuti. Yang tak bestnya, disebabkan hari tu overdue seminggu, jadi masa bersama Zayra juga pendek seminggu. Nak apply cuti 3 bulan tak diizinkan pulak oleh bos. Sobs.

Stock susu Zayra Alhamdulillah dapat lah saya buat 40 botol x 5oz. Disebabkan banyak travel Pasir Gudang-Batu Pahat-Seremban-Batu Pahat-Pasir Gudang, maka sesi perahan terpaksa dihadkan. 

Satu kerana terhadnya ruang untuk menyimpan susu di rumah keluarga. Almaklum la mak-mak kita kan fridge banyak bahan untuk memasak, HEHE. Satu lagi kesukaran nak mengangkut susu kalau banyak sangat, HUHU.



Alhamdulillah seminggu sebelum naik kerja dapat la pulun jugak kumpul stock. Saya mengamalkan pemgambilan SET MENYUSU SHAKLEE yang mengandungi ESP, Alfalfa dan Ostematrix. Terbaik!!Syukur ;)

Doakan perjalanan penyusuan saya dimudahkan Allah ;)

2 comments:

  1. selamat kembali bertugas dan semoga semuanya berjalan lancar :)

    ReplyDelete

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount