1 July 2014

Vivix Supplement 8 Dalam 1

Assalamualaikum

Alhamdulillah bangun pagi dapat perkhabaran indah. Dalam pada nervous tunggu baby yang tak mau keluar ni, dapat jugak tersenyum ;)

Nak tahu kenapa? Saya dan keluarga adalah pengguna tegar Vivix. Jadi bila datangnya promosi BUY 6 FREE 1 ni memang takkan saya lepaskan ;)


Jom tengok sedikit Testimoni, bukan saya sahaja yang mencintai Vivix, ramai lagi. Ada yang pada mulanya consume untuk kesihatan badan, tapi terus takde nafsu untuk merokok lagi.



Ada yang nenek sakit buah pinggang stage 4, dengan izin Allah tak perlu jalani rawatan dialisis lagi.



Pasal awet muda tak perlu la diperkatakan lagi. Dah memang Vivix ni rumusan antioksidan terhebat kan.

Ada pula seorang mak mertua ni, ada alzheimer (nyanyuk), lepas amik Vivix ni dah tak perlu la menantu nak ulang-ulang cakap.



Ada banyak lagi. Saya akan sharekan diruangan lain yea

Kalau jadi Ahli Shaklee, bukan setakat dapat jimat rm100+ utk satu botol Vivix, malah bulan depan dapat CASH BACK! Dah la FREE MEMBERSHIP.. Rugi siapa tak grab peluang yang datang setahun tak sekali ni. 

Ok nak tahu lebih lanjut boleh PM/Whatsapp je Zarith 013-7510028 ye. 

Nak Order terus pon boley. Klik sahaja sini:

0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount