28 September 2014

Secawan Madu Suam Dan ESP Adalah Milkbooster Saya!

Assalamualaikum

Setiap pagi saya amalkan minum secawan madu suam. Setengah jam lepas tu baru minum ESP bersama campuran freshmilk suam. Ini memang saya kenal pasti sebagai salah satu daripada milkbooster dan energybooster saya, Alhamdulillah =)

Nak tahu rahsia madu? Kenapa saya sentiasa mengamalkannya?Boleh baca di sini.

Cawan favourite saya. Beli masa travel ke Ireland dulu. Oh i love u!
Hari minggu ni tenaga kena extra. Nak bekejar kemas rumah dan siapkan peralatan Mr. Hubby dan anak-anak untuk seminggu sebelum Mr. Hubby pulang ke Subang petang nanti.

Siapa nak Tips mengemas rumah dua tingkat secara pantas walaupun ada anak kecil boleh la baca dientry saya yang ini.

Sesi mengepam pada pukul 5 pagi tadi, Alhamdulillah
Ok done with pumping. Sekarang mahu teruskan dengan kerja yang lain. Selamat berhujung minggu =)


0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount