19 May 2014

Harga Vivix Tak Setanding dengan Kesannya? Overpriced?

Assalamualaikum

Bagi saya Vivix ni adalah satu penemuan terhebat Shaklee. Nak tau kenapa saya kata begitu? 

Ayah saya penghidap gout yang agak kronik, kena makan ubat dan telan painkiller hari-hari, kalau tak, hurm..memang tak boleh jalan la. Tapi sekarang beliau dah say bye-bye to painkiller dan obat, HEHE.

Boleh rujuk article saya yang ini progress ayah saya. Selalunya, bila saya dah tau khasiat sesuatu vitamin ni, saya akan cuba dulu, sama ada pada diri sendiri atau family terdekat.

Eh tapi bukan macam tikus putih yang di jadikan bahan experimen dalam lab tu. Isk3.. Saya sayang family saya maka saya berikan yang terbaik buat mereka =) 

Sebab saya tahu yang Shaklee cuma menggunakan bahan semulajadi dan bukannya sintetik dalam penghasilan vitamin mereka.

Vivix telah memberikan impak yang sangat besar buat kami sekeluarga. Ayah yang dulu jalan terhinjut-hinjut dan kadang kala tak boleh berjalan langsung sebab tersalah makan, kini boleh makan apa yang beliau inginkan, Alhamdulillah.

Ni dah masuk botol ke 3 beliau makan Vivix. Haa, kan dah kata, tak kenal maka tak cinta, dah kenal terus taknak berenggang.

Jom kita tengok dari bahan apakah Vivix ini dihasilkan? Sudah tentulahlah dari 4 bahan semulajadi yang unggul ciptaan Allah, yang mempunyai sifat Anti-Radang, Anti-Oksidan, Anti-Carcinogen, Anti-Virus dan Anti-Bakteria. 

Iaitu Anggur Muscadine, Purple Carrot, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum. Sila rujuk entry saya yang ini

Saya dapat banyak pertanyaan tentang Vivix ni. Bila di beritahu tentang harganya, ada customer cakap "takpe la kak, saya tengok dulu macam mana. Mana tau ayah saya boleh elok ke lepas ni".

Tapi pada yang telah mencuba mesti akan cakap "Terima kasih kak sebab suggest kat saya Vivix ni untuk diberi pada parents. Ruginya saya tak mencuba dari dulu lagi."

Ada pelbagai respond, yang penting bila dah cuba, baru tahu bagaimana kesannya kepada badan since Vivix ni merawat DNA pada peringkat sellular lagi.

Mari kita tengok beberapa pengguna Vivix yang telah mendapat khasiatnya yang tidak terbanding tu


# Testimoni 1.



# Testimoni 2.



# Testimoni 3.


Sekiranya kesan yang sangat positif diterima, harga bukanlah faktor utama. Especially bila mengaitkan kesihatan ibu bapa kita kan? Dengan harga hanya RM475 dan boleh dimakan selama hampir 3 bulan, bukankah ianya menjimatkan?

Dan jika anda membeli 2 botol Vivix ini, secara automaticnya anda akan menjadi ahli shaklee secara PERCUMA!! Dan anda juga akan mendapat penjimatan sehingga 15 - 25% !!! Bestkan?

Mahu mendaftar sekarang? Boleh hubungi saya, supaya saya boleh membantu melakukan pendaftaran secara online! 

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028


2 comments:

  1. harga tak begitu penting kalau kesannya mujarab kan :)

    ReplyDelete
  2. Betul tu puteri =) Kesihatan tek terbayar dengan wang ringgit sebenarnya kan

    ReplyDelete

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount