17 June 2014

Testimonial AJHT Dan Set Sendi Shaklee

Assalamualaikum

Alhamdulillah sangat happy sebab dapat tolong seorang rakan.. Aritu beliau panjat platform, biasa la kerja oil&gas memang tak lepas dari aktiviti ni walaupon perempuan. 

Nak dijadikan cerita boleh pulak beliau terjatuh. Abis la sakit badan, sampai tak boleh bangun seminggu. Admitted kat hospital pulak tu. 

Setelah bertukar-tukar cerita, saya pon mencadangkan beliau amik Set Sendi dan Tulang Kuat Shaklee yang sudah tentulah ada Advanced Joint Health Tablet (AJHT).

Sebelum ni beliau dah hadiahkan satu set ni kepada mak di kampung, sebab terseliuh sampai bengkak kakinya dan Alhamdulillah dengan izin Allah sembuh seperti biasa.

Jadi tak lah susah untuk memujuk beliau untuk mengambil Set Sendi Dan Tulang Kuat Shaklee ni since dah nampak kesan pada mak sendiri..

Alhamdulillah lepas seminggu makan secara consistent, badan dan pinggang terutamanya dah tak sakit.. Jom baca testimoni beliau ni:


Set ini bukan sahaja sesuai untuk mak-mak kita, seawal usia 20an pon sesuai.. Sakit tak mengenal usia kan.. Kita berusaha, Allah yang menyembuhkan. 

Nak cuba? Jom PM/Whatsapp Zarith 013-7510028 sekarang!!


Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

Anda juga boleh terus membeli dengan klik link dibawah ini


2 comments:

  1. alhamdulillah, turut senang, semoga sukses selalu. salam by admin Tempat Wisata di Bali

    ReplyDelete

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount