21 January 2014

Set Sendi Dan Tulang Rakan Baik Ibu Saya

Assalamualaikum

Tiada apa yang lebih menggembirakan hati seorang anak apabila dapat melihat ibubapanya sihat walafiat dan gembira. Ibu baru je nak masuk botol ke 3 Advanced Joint Health Tablet (AJHT).

Alhamdulilllah sakit lutut dan sendi jari ibu dah tiada! Syukur. Selama ni memang ibu makan OSTEMATRIX dan OMEGA. Jadi gabungan 3 sekawan ini memang lengkap untuk sendi-sendi ibu.

Yang penting makan secara consistent dan banyakkan minum plain water, InsyaAllah.. Bersyukur sebab dapat membantu ibu meringankan sakit yang dah lama dah ibu tahan..huhu

Ok mari tengok kenapa gabungan 3 Vitamins ni menghasilkan kesan yang hebat



Mengekalkan Tulang Rawan yang sihat


Advanced Joint Health Tablet memberikan manfaat kepada sendi dengan 3 cara:
  1. Menyokong keselesaaan sendi
  2. Memelihara tisu penyambung yang sihat
  3. meningkatkan kesan cushioning
Mengurangkan Inflamasi

Omega Guard adalah Omega 3 yang melambatkan degradasi tulang rawan. Ia boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi. Jadi ia boleh membantu mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi. 

Omega juga bertindak sebagai pelincir. Ia membantu kita untuk bergerak dengan lebih bebas. Kajian terkini menunjukkan pengambilan asid lemak Omega 3 bersama Glukosamina dapat meningkatkan kesihatan sendi daripada mengambil Glukosamina sahaja.

Mengekalkan sel tulang yang sihat dan kuat

Ostematrix adalah sumber kalsium yang sangat penting untuk tulang, otot dan ligamen. Magnesium pula diperlukan untuk mengikat kalsium ke dalam tulang dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi. 

Ramai yang mengambil terlalu banyak kalsium tetapi tidak cukup magnesium. Ini akan mendorong kepada penyakit2 berbahaya seperti sakit jantung dan batu karang kerana kalsium ini tidak diserap tetapi termendap ke dalam organ-organ penting. 

Kajian menunjukkan pengambilan kalsium berlebihan bukan sahaja membantu menguatkan tulang tetapi juga membantu mengurangkan gejala Osteoarthritis.

Ayah pulak bagi makan VIVIX untuk GOUT. Senang, tak payah makan banyak benda. Will update later, insyaAllah =)

Ok sape nak hadiahkan untuk parents..Bole Roger 2..


Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

Anda juga boleh terus membeli dengan klik link di bawah ini



0 comments:

Post a Comment

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount