22 July 2014

Kolesterol Open House Raya 2014 Mengundang Bahaya

Assalamualaikum

Berpantang masa bulan puasa ni memang la tak seronok sangat. Bukan kerana memikirkan hutang puasa yang perlu dibayar tetapi tiada perasaan nak raya. 

Almaklum la duduk sahaja di rumah. Makan dan minum seperti biasa. Semalam bukak radio, aduila, sayu sungguh rasa hati mendengar lagu-lagu raya di radio. 

Rancangan asal tidak mahu pulang beraya, family je datang beraya di sini. Tapi tak tahu la nanti kot-kot malam raya bila dengar takbir, terus pecut balik kampung ke, HUHU.

Teringat setiap kali raya mesti permintaan terhadap Set Kurus meletop-letop. Mana taknya, setelah sebulan berpuasa, mesti perasaan nak makan makanan sedap-sedap tu membuak-buak. 

Bila tengok makanan sedap terhidang je, terus lupa diri
Terutamanya bila ada jemputan ke rumah-rumah terbuka, time ni la nak makan free banyak-banyak, especially kalau wakil rakyat buat openhouse, wajib serbu, makanan sangatla banyak dan sedap, HEHE.

Tapi kita kena ingat, apa yang kita makan tidak akan keluar dari badan selagi kita tak detox badan kita. Pembuangan air besar/ kecil tu takkan mengeluarkan kolesterol dan lemak tepu yang dah bertapak di jantung dan bahagian-bahagian lain dalam badan kita.

Lecithin menguraikan lemak dalam badan. Penting ni!!
Menyedari hakikat inilah kebanyakan di antara kita akan menyediakan Lecithin atau Omega sebagai pembakar lemak, minyak dan kolestrol yang ada.

Alfalfa sebagai agen detox juga amat penting. Bila badan dah detox, barulah mudah untuk semua vitamin menyerap masuk ke dalam badan dan bertindak secara optimum.

Herblax pula akan memastikan pembuangan air besar sangat mudah dan semua yang telah di detox oleh Alfalfa di bawa keluar bersama najis.

OMEGA GUARD
  • Mampu mengawal selera makan dan membakar lemak yang berlebihab dengan cepat
  • Asid Omega-3 mampu untuk mengawal hormon LEPTIN - Hormon yang berfungsi sebagai pengawal selera makan
  • Selain itu, hormon LEPTIN tadi akan meningkatkan metabolisme anda. Means, ia membantu membakar lemak anda!
LECITHIN
  • Fungsi utama LECITHIN adalah sebagai fat emulsifier ataupun pemecah/pencair lemak
  • Apabila LECITHIN 'bertemu' dengan lemak degil, ia akan 'memecahkan dan bergabung' dengan lemak tersebut dan seterusnya membawa ia keluar dari badan kita
  • Melindungi hati - Menghalang enapan lemak di hati, sirosis hati dan hati berlemak.
Jom dapatkan Set Kurus ini Sekarang sebelum terlambat! kang kolesterol dan Lemak dah termendap di jantung dan pembuluh darah, siapa yang susah? Diri sendiri dan keluarga juga.

Kepada Yang Berminat Boleh Mencuba!!!
CONSULTATION PERCUMA DAN TERBAIK
Your Shaklee Independant Distributor: ID 914562
COD Area : Pasir Gudang dan Batu Pahat
SMS/Wassap : 0137510028

Nak Beli Sendiri? Boleh Saja. Klik Link di Bawah ini:

2 comments:

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount