7 October 2014

Akibat Minum ESP Sebelum Tidur

Assalamualaikum

Balik kampung masa hari raya Aidiladha yang lepas boleh pulak tertinggal ESP. Set Menyusu yang lain bawak pulak. Padahal tu la yang paling penting sekali. Patut la rasa ada benda tertinggal, puas memikir tapi tak ingat. Nasib baik gastrik tak datang menjengah. HUHU.

Sampai rumah semalam dah kelaparan akibat tersekat lama dalam jam. Terus la shake ESP tanpa berfikir panjang. Harini bangun pagi terus bertenaga. 

Walaupon Zayra dah menyusu lepas hantar ke rumah babysitter tadi, sampai ofis rasa bengkak je. Memang berdoa sangat-sangat jangan la bengkak susu. Scary tau. HUHU.

Sekadar Ilustrasi
Waktu mengepam dah tiba, Alhamdulillah tak bengkak susu. Rezeki Zayra seperti biasa. Jadi kesimpulannya, saya tak boleh minum ESP waktu malam sebelum tidur, ikut je waktu biasa iaitu waktu pagi selepas minum secawan madu suam

Oh ye. Sempat nak selitkan sekali. Bulan ni ada offer Buy 6 Free1 ESP tau. Siapa yang nak cantik, susu meriah, jangan malu dan segan, boleh grab peluang keemasan ni. PM/ Whatsapp je Zarith 013-7510028 Sekarang!!

4 comments:

  1. ohh ada kesan juga kalau minum masa yang berlainan ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah puteri, kalau minum sebelum makan, kita jadi kenyang dan tak berapa selera nak makan, jadi, boleh kurus =p

      Delete
  2. ESP ni antara produk terbaik shaklee kan...suka baca testimoni related dengan ESP....

    ReplyDelete

    Peringatan!

    Segala informasi dan testimoni mengenai produk makanan tambahan kesihatan di dalam blog ini tidak sama sekali bertujuan merawat, menyembuhkan dan mengesan segala jenis penyakit dan masalah kesihatan. Segala testimoni adalah dari pengalaman tersendiri dari individu-individu yang terlibat. Terima kasih.

    CountCount